Pagina's

donderdag 20 december 2012

Kerststuk

 
Hallo,
 lieve volgers en medebloggers,
hier weer een postje van mij.
 
Gisteren heb ik een groot Kerststuk gemaakt voor in de vensterbank
en wil deze graag met jullie delen.
 
 
 
Ik heb 3 volgezogen blokken oase in een zinken bloemenbak gedaan.
{het is belangrijk dat je de blokken oase van onderen af zichzelf laat volzuigen met water,
anders is het in het midden droog}
De bak hangt zomers aan de veranda met nog 3 andere, gevuld met zomerbloeiers
maar nu wilde ik wat moois voor in de vensterbank en deze is mooi groot

 
en heb 4 kaarsen in de oase geprikt en ben met Kerstgroen aan de gang gegaan
voor een mooie groene basis.

 
Daarna Eucalyptus en fijne groene takjes ertussen gestoken.
toefjes met glitter Gipskruid geven het wat feestelijks.

 
Daarna heb ik een 5 bloemige kunstroos ontdaan van de takjes
en deze samen met wat Dennenappeltjes erbij geprikt

 
Als laatste had ik nog wat takken Magnolia erbij geprikt
en wat grote Denneappels ervoor gelegd
 
Toch wel leuk geworden voor een amateur,
vind ik zelf
 

 
In de gang heb ik het tafeltje ook wat in Kerstsfeer gebracht
door er een klein boompje neer te zetten

 
Wat grote Dennenappels erbij
en 2 mooie glimmende kristallen om de kandelaars gehangen

 
Vrolijke Kerst iedereen!
 
Lieve groetjes,
Tamar
 


10 opmerkingen:

  1. Ik vind het erg mooi geworden, Tamar! Het ziet er heel sfeervol uit. Ook de styling in de gang vind ik prachtig, juist dat sobere spreekt me aan. Het hoeft niet altijd zo veel te zijn, door de bomen zie je het bos niet meer, zeggen ze toch? Ook fijne dagen toegewenst!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden hoor, een heerlijk sfeertje zo bij je. Fijne dagen, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige en sfeervolle foto's,het ziet er erg mooi uit en je noemt jezelf wel een amateur maar aan het bloemstuk is in mijn ogen niets amateuristisch.lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerststuk heb je gemaakt! Ook de rest van je kerstdecoratie vind ik heel sfeervol. Geniet van een mooie kerstperiode.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mooi Kerststuk is het geworden, in de bak die zomers aan de schutting hangt!...en ook mooie foto's heb je er van gemaakt!

    Voor jou en de jouwen natuurlijk ook..."Een Waardevolle Kerst! en een Goed 2013"...toegewenst.

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi stuk! Jij bent toch allang geen amateur meer ;-)
    Gewoon natuurlijk talent.....
    Groetjes,
    Barry
    (en je kussen ligt nog steeds op onze bank hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi boompje heb je in de gang staan, mooi in combi met de stoere pot...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er prachtig uit, Tamar!

    Ik wens jou en je familie hele fijne kerstdagen!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
Hartelijke groet, Tamar