Pagina's

maandag 14 januari 2013

Kandelaar en document

 
Lieve volgers,
 
Afgelopen jaar was een bewogen jaar
waarbij ik mijn baan ben verloren.
na een korte periode zonder werk is het me gelukt een nieuwe baan te vinden.
 
Half september ben ik begonnen als oproepkracht in de zorg
als woonzorgassistent bij dementerenden ouderen.
Nooit gedacht dat ik hier zo op mijn plek zou komen,
zo dankbaar en zoveel liefde krijg ik ervoor terug.
en ben ik dankbaar dat ik in een super team ben terecht gekomen.
Als waardering voor mijn inzet kreeg ik afgelopen week,
 van mijn leidinggevende een contract voor 20 uur
Ik hoop dan ook dat ik hier nog lang mag blijven
 

 
Daarnaast heb ik vorig jaar Februari Facebook ondekt
en dat heeft geresulteerd dat ik veel minder tijd aan het bloggen heb besteed.
Het bloggen was ik een beetje moe als ik eerlijk ben
Ik vind het moeilijk om bij iedereen reacties achter te laten
en ben minder attent hierin dan dat ik zou willen.
Een beetje schuldgevoel was er dan ook als ik lieve berichtjes van jullie kreeg.
 
Mijn goede voornemen voor 2013 is
om in ieder geval wat meer posten te plaatsen dan vorig jaar
en eens vaker de posts van medeblogsters te lezen.
 
Daarnaast heb ik me ingeschreven bij een sportschool
en wil ik gaan proberen om die vervelende tevele kiloos eindelijk eens van me af te werken.
Zoals jullie weten schrijf ik nooit veel over mijn prive maar voor deze x maak ik een uitzondering.

 
Maar genoeg is genoeg
en heb ik het graag weer over ons huis.
 
De plaatjes zijn in onze woonkamer geschoten
ik heb een oude pas partout in de lijst met verf bewerkt
en er een replica van een oudehuwelijksakte erin gedaan
{op de foto is ie alleen naar beneden gezakt :(}
Het houten ornamentje heb ik er los opgezet.
 

 
De kandelaar heb ik al eens eerder laten zien
een plaatje waar ik nog steeds weg van ben



 
Nou tot snel
 
Lieve groetjes,
 
Tamar
 
 
 

 

 

 
 

 

25 opmerkingen:

  1. Zelf merk ik dat ik ook meer met Facebook doe, het werkt zo makkelijk en gelijk feedback is ook fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend goed nieuws zeg in deze tijd een cntract krijgen is super!!!

    de sportschool is heerlijk kan ik je zeggen echt een aanrader ( hoewel ik me de soms ook wel toe moet zetten ga namelijk meestal in de avond uren ) geniet ik volop en ik slaap ook stukken beter asl ik daar ben geweest!! ben benieuwd hoe je het gaat vinden.

    moet zeggen dat ik je posts wel gemist heb hoor geven altijd veel inspiratie en jij was voor mij de rede dat ik nu als weer bijna twee jaar geleden ben gaan bloggen he!!

    maar bloggen moet wel leuk blijven het moet geen verplichting gaan worden, ik vind het nog steeds erg leuk en vooral hoeveel mensen ik dingen ik al heb leren kennen dr door!! zo ben ik tenslotte ook in haarlem komen kijken he

    hoop je in dit nieuwe jaar vaker met een post te zien en wie weet tot haarlem !!
    en in ieder geval tot facebook

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tamar,

    Super voor je!
    Zeker in deze tijd!!
    De kandelaar is super verkoop deze ook in de winkel.
    Wens je en super jaar en geniet van je gezin,

    Lieve bloggroet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Tamar,

    Ik heb ook het afgelopen jaar minder geblogd, niet zelfs!! Maar nu weer aan het oppakken want ik mis het. Fijn dat jij er ook weer meer bent, lekker lezen!
    En gefeliciteerd emt je contract, super!!!! Dat doe ik je niet na, maar het voornemen om eindelijk die kilo's eens kwijt te raken wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met je nieuwe baan!Super!En heerlijk he, die sportschool.Door omstandigheden kan ik al een half jaar niet sporten.En aangezien ik dat 3x in de week deed mis ik t vreselijk.Maar komt weer.Vind je kandelaar echt prachtig!!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige plaatjes weer en zo zie je maar weer dat sommige vervelende dingen juist heel goed uitpakken. En wat het bloggen betreft, daar gaat best wel veel tijd inzitten, daar heb je gelijk in. Ik heb het idee dat sommige mensen gelijk niet meer reageren als jij dat een keertje niet doet. Het moet wel leuk blijven toch? Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh tamar dat was echt een bewogen jaar. Gelukkig heb je zo snel weer werk gevonden. Ik werk zelf in de ouderenzorg en het geeft inderdaad veel voldoening. En ook hier is het FB virus toegeslagen, en ook ik post minder dan ik zou willen. Maar ik denk dat elke post met liefde wordt gemaakt en gelezen. En elk medium heeft zijn eigen publiek. Doe wat je doet wanner je het doet en voel je niet schuldig.

    Liefs Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tamar wat leuk dat je nu een contract heb voor 20 uur.
    En dat je het zo naar je zin heb is ook heel belangrijk.
    Ik woon nu ook in het wit.
    Want er ligt een dun laagje sneeuw .

    fijne dag.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's en wat super voor je dat je een contract voor 20 uur hebt gekregen. Heb zelf nog nooit op facebook gekeken weet niet eens hoe het werkt en blijf dus nog bloggen.
    Groetjes en heel veel succes met sporten.
    Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met het vaste contract, zegt veel dat je die gekregen hebt in deze tijd. Fijn hoor!
    Leuk dat je wat meer gaat bloggen en sporten is niet altijd leuk maar wel goed.

    Je foto's (ofterwijl je huis is) zijn heel knus en sfeervol.

    Groetjes, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Meid wat super!! gefeliciteerd! Ik werk momenteel met een groep verstandelijk beperkte deelnemers in een bejaardenhuis! Zooo leuk en super gezellig! Ik heb dit jaar het bos verlaten helaas maar dit is ook erg leuk moet ik zeggen ook ik had niet gedacht dat het er zo gemoedelijk is.
    Ennuh bloggen doe je toch gewoon als je er zin en tijd voor hebt. Gewoon lekker van genieten toch op je eigen manier. Ook ik kom bij tijd en wijle niet aan veel reageren toe maar met zoveel volgers is dat ook niet meer mogelijk hoor.
    Ik geniet altijd van je prachtige foto's en posten!
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Tamar, Wat een opgewekte post. Fijn zeg, dat je weer een leuke baan hebt gevonden. Ik wens je veel succes toe en veel voldoening en liefde in je werk. Je foto's zijn (zoals gewoonlijk) geweldig. 't is toch hartstikke gaaf om zoveel moois te delen? Volgens mij hoef je ook niet altijd op iedereen te reageren. Met alleen blogpostjes van jouw neem ik al genoegen, die geven zoveel inspiratie.
    Ook veel succes met die k..kilo's. Lijnen is gewoon moeilijk, er is ook zoveel lekkers. En langzaam afvallen is veel gezonder. 't Gaat best lukken.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super.... heerlijk als alles op zijn plaats valt ... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig voor je dat je weer een fijne nieuwe baan hebt gevonden. (ik spreek uit ervaring) Ook ik heb fb ontdekt en merk dat ik sneller geneigd ben hier iets te plaatsen, dit gaat zo veel sneller als in blogland. Als je niet zo vaak plaatst krijg je ook minder reacties, dat is niet altijd even leuk.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk Tamar, dat wist ik niet dat je nu in de zorg werkt.
    En super dat het je zo goed bevalt!
    En ja ook ik ben meer op Fb dan op mijn blog tegenwoordig...
    Lieve groetjes en veel succes met sporten!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super dat je zo'n leuke baan hebt gevonden waar je helemaal op je plek bent. Vind je foto's prachtig.
    Wens je een hele fijne week toe.

    gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Tamar, Gefeliciteerd met je nieuwe baan en je contract.
    Super hoor!!
    Ik vind het altijd super leuk om bij je binnen te kijken op je blog!,
    maar facebook is ook leuk.
    Ene als je geen tijd heb, heb je geen tijd. Geen schuld gevoel kweken hoor,
    dat is helemaal niet nodig.
    Heel veel succes met sporten, als je eeenmaal de smaak te pakken hebt is het super leuk!!

    gr uit het westland

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap hoor het werk wat je doet.
    Jaren geleden heb ik ook gewerkt met ouderen en ook met veel plezier.
    Maar ik heb toch de switch gemaakt naar het ziekenhuis en ben de opleiding tot verpleegkundige gaan doen.
    Waar ik toch ook enorm kan genieten van het dynamische wat het werk bied.
    Groetjes,
    Nelleke
    (http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Af en toe een persoonlijke post ertussendoor maakt je blog toch wat persoonlijker, wat voor de lezer ook altijd leuk is toch?!
    Fijn dat je helemaal je plek gevonden heb en dat het beloond werd met een contract... Succes met de goede voornemens;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat zijn dat je weer een nieuwe baan heb, gefeliciteerd! Ik heb ook in de zorg gewerkt en de waardering die je krijgt doet een mens veel goed!

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb ook moeite hoor om alles bij te houden en leuke reacties te geven. Je zou bij het bloggen ook een vinkje "vind ik leuk"moeten hebben.
    Prachtige foto,s meissie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tamar, ontzettend gefeliciteerd met je contract! Wat een heerlijk gevoel als je zo je plekje gevonden hebt daar! Het moest zo zijn.
    Ik geniet weer van je foto's! Het ziet er prachtig uit!
    En ook al volg ik ook via fb, je posten hier zijn ook altijd erg leuk!
    Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Tamar,

    Ik geniet altijd erg van je mooie blog en je mooie woon en styling ideeen.
    Bedankt! en ook een hoopvol en goed 2013 gewenst.

    Gr Adriana

    http//www.hetbrocantehuisje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat fijn dat je nu een contract hebt voor 20 uur. Het is een lastige tijd in de zorg dus fijn wanneer je dan toch een contract krijgt. Mooie foto's van je huis.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je contract.Wat fijn, in deze tijd, dat het moeilijk is ,om werk te vinden.

    Je lijst met document vind ik erg mooi.
    Nog de allerbeste wensen voor 2013,

    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
Hartelijke groet, Tamar