Pagina's

zondag 3 februari 2013

Brocante paaseieren

 
Een  beetje vroeg,
maar kon het niet laten.
Vorige maand het Paasboek van Jeanne d'Arc living aangeschaft
en daar een hoop inspiratie opgedaan
 

 
Ik kocht bij de knutselwinkel 5 piepschuim eieren in verschillende maten
deze beplakte ik met vliegerpapier.
Dit bewerkte ik met koffie en thee om ze wat ouder te doen lijken

 
Een oude huwelijksakte copieerde ik en scheurde deze in kleine stukjes
ook deze bewerkte ik met thee en koffie voor die oude look
na goed drogen plakte ik deze op de eieren 
 

 
Toen met lintjes,kantjes, touwtjes, knoopjes, gedroogd Hortensia bloemetje,
glasornamentje, veertjes, papieren bloemetjes 
de eieren verder versierd

 
Het resultaat is weer leuk geworden
 
volgende x meer eieren
 
Fijne week
 
Groetjes, Tamar

19 opmerkingen:

  1. Oh van mij kan het niet vroeg genoeg beginnen hoor....ben dol op deze sfeer.
    Ze zijn prachtig! Ze zouden niet misstaan in de JDL......echte beauties.

    Fijne avond

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er gezellig uit.
    En ik moet bekennen dat wij de eerste zakjes (ja twee al) paaseieren al leeg gegeten hebben.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tamar,
    Die zien er leuk uit, zeg.
    Ik krijg er ook zin in.
    Fijne avond, groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tamar het is inderdaad vroeg.
    Maar ze zijn wel leuk geworden.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit hoor, echt een Pasen idee.

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gedaan.Ik heb ook al een boel eieren klaar.Je kunt inderdaad niet vroeg genoeg beginnen,ik moet immers ook mijn winkel nog vullen en niets is leuker dan handmade spullen.Die van jou zijn super.
    Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Tamar!

    Nog een fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend mooi Tamar! Helemaal speciaal dat je het kopie van de huwelijksakte erin hebt verwerkt.
    Prachtig gedaan én super creatief!

    Fijne week!

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze schitterend .Goed dat je ze al zo vroeg gemaakt heb kun je er ook lekker lang van genieten!Ik heb het nog wat druk met andere dingen maar ook al zin om zoiets te proberen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk geworden de paaseieren, Tamar!
    Ik wil het boek ook nog graag kopen.
    Fijne dag wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tamar, jij bent dus ook al aan het freubelen voor de Pasen. Heerlijk he! Wat gaan we weer een geweldige tijd tegemoet.
    Fijne dag nog.......

    Groetjes Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohh wat zijn ze goed gelukt zeg!!!

    ik wil van de week ook is wat gaan freubelen heb ook het paasboek en dan krijg je dr helemaal zin in he
    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze geweldig!!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tamar, ze zijn erg leuk geworden. Ik heb ook al een hele verzameling, ieder jaar komen er weer bij.
    Leuk om te doen, dat zeker.
    Groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gaaf! Ik heb ook zoiets dergelijks gedaan, maar dan met hartjes!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk idee misschien ga ik het ook proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk idee! Ben ook gek op Pasen!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuk klusje met een prachtig eindresultaat! Zelf beplak ik deze eieren wel eens met (tekst)servetten, maar dit vind ik ook wel erg mooi...

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OOOhh Tamar ze zijn enig geworden, waar kan ik vliegerpapier kopen? Ook bij een hobbywinkel. Ik heb ze met bijbel blaadjes beplakt. Groetjes Dorine xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
Hartelijke groet, Tamar