Pagina's

maandag 18 februari 2013

Paaseieren gekregen

 
Nog altijd vind ik ze prachtig
Deze eieren keeg ik een aantal jaar geleden opgestuurd van Myrna
Zij had toen een heel inspirerend blog Gris Blanc
en liet toen een hele bak vol prachtige eieren zien.
 
 
Ik mailde haar met de vraag of ik wellicht wat eieren van haar kon overnemen
voordat ik het wist werd er een kistje met deze prachtige eieren bezorgd, helemaal voor niks!
zo lief van haar
Zo stuurde ze eieren met mijn innitialen,
met muziekpapier en mooi beschreven met een laksstempel
 
 
Haar blog heeft ze niet meer maar ze inspireerd me nog steeds op meerdere manieren.
 
Lieve Myrna,
Nogmaals bedankt voor je mooie eieren.
Ik heb je dan nog nooit ontmoet maar ik vindt je
warm, oprecht, sterk, spiritueel, creatief, stoer en behulpzaam
Eigenschappen die je een mooi mens maken.
 
Lieve groetjes,
Tamar
 

 

 

19 opmerkingen:

  1. Mooie post Tamar,

    Ik ken Myrna, ze had heel veel inspiratiue met het grijs wit wonen, heeft jaren al haar moois op picasa laten zien. En later haar blog.
    Zelf heb ik een hele mooie doorpjurk van haar gekregen en een oude beurs.Myrna was een gulle gever, en is een heel lief mens.

    mooi deze eieren.

    lieve groet,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal gelijk tamar... ze is een toppertje en wat zo leuk is ze woont om de hoek bij mijn winkel... dus genoeg koffie leuten hahahahaha
    groetjes viana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tamar,
    Wat een lief gebaar dat je deze eieren kreeg. zoiets blijft je altijd bij. Je denkt er ieder jaar weer aan als je de eieren uitpakt!! Hoe bijzonder kan een kado zijn!!
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige gift! prachtige eieren!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Myrna is inderdaad een lief mens. mooie foto,s
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Myrna maakt de wereld een klein beetje mooier...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig deze eieren...ze had een mooie webwinkel, mooi blog een prachtig mens x

    Leuk om jou eieren te zien hihi dat klinkt ook fijn :P

    Liefs Caby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En wat zijn ze mooi!!
    En ieder jaar als jij ze weer in handen hebt kan je weer even aan Myrna denken. Een lief en mooi mens!
    Zo heb ik er ook drie van iemand gekregen die ze zelf heeft gemaakt. Ik zal ze eerdaags weer eens op foto gaan zetten en op mijn blog plaatsen..

    Liefs,
    Patricia


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie eieren. Heel mooi.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. voel me zo vereerd een blogpostje over mij, zo lief ik ben er stil van, jij inspireerd mij met je mooie verhalen en je stijl en creativiteit en vind het zo mooi dat je nog steeds van de eieren geniet, dus lieve Tamar jij bedankt xxx liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie eieren,dat gaat toch nooit vervelen? Je eieren in de post hiervoor vond ik ook hel mooi dus jij kan er ook wat van!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk is dat toch dat je zulke contacten kunt krijgen via het bloggen. De eieren zijn inderdaad prachtig en zeer tijdloos....daar kun je nog jaren van genieten!!!

    Prettige dag verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een mooie eieren zeg! Ontzettend lief ook, zo onverwachts een cadeautje.
    Bij deze ga ik je volgen!

    Groetjes,
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige mooie eieren...gekregen, van zo te horen...ook een prachtig mens!
    Een lief, mooi kado om heel zuinig op te zijn...en te koesteren!

    Lieve groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cute and so original decorations!
    Love them!
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn inderdaad prachtig en wat bijzonder dat je ze zomaar toegestuurd kreeg!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik had t niet beter kunnen omschrijven en ben ook al n paar verwend door Myrna...ooit hoop ik haar in t echie te ontmoeten!!! De eieren zijn geweldig en ik zou ze t hele jaar laten liggen:))
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie
Hartelijke groet, Tamar